خلاصه عملکرد مجازی لژیون سوم با دستور
جلسه سی دی: مدرس
سلام دوستان الهه هستم همسفر
علم دو قسمت دارد: یکی مصرف و دیگری تولید.
ممکن است یک نفر کتابی بخواند ولی تولیدی نداشته باشد که آن شخص مانند حمالی است برای
کتاب که فقط کتاب را حمل میکند. در سیستم کنگره هم کسی که میآید و آموزش میگیرد
باید آن آموزش و علم را به دیگران نیز منتقل کند تا آن آموزشها در خودش هم تداوم داشته
باشد. راهنما فرمان پذیر بوده که به رهایی رسیده و رهجو هم باید فرمان پذیر از راهنمایش
باشد تا او نیز به رهایی برسد. اگر فرمان پذیری نباشد آنوقت رهجو میماند و نیروی
منفی. انسان برای اینکه آموزش ببیند باید فرمانبردار باشد؛ یعنی اول فرمانبرداری
را یاد بگیرد. کسی فرمانده خوبی میشود که فرمانبرداری را خوب یاد گرفته باشد و کسی
میتواند مدرس خوبی شود که شاگرد خوبی بوده باشد.
تکرارها برای ما درس های بسیاری به همراه دارد.
فرمان ,آموزش ,مدرس ,کسی ,هم ,خوبی ,فرمان پذیر ,سی دی ,خلاصه عملکرد ,به رهایی ,فرمانبرداری را ,عملکرد مجازی لژیون ,خلاصه عملکرد مجازی
درباره این سایت